۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

رحيمي يك مفسد مالي همچون شهرام جزايري اس



ايلنا
الياس نادران كه پيش از اين از محمدرضا رحيمي به خاطر عدم صلاحيت مالي و مديريتي وي شكايت كرده بود، معاون اول رئيس‌جمهور را يك مفسد مالي همچون شهرام جزايري خواند و گفت:‌چنين كسي نمي‌تواند پرچم‌دار مبارزه با مفاسد اقتصادي باشد.
به گزارش خبرنگار ايلنا نماينده تهران با اشاره به اينكه پيگير شكايتش از رحيمي از كانال مجلس و قوه قضائيه است افزود: اسناد مختلفي به دست آمده كه براي تعيين عدم صلاحيت مالي و مديريتي رحيمي كفايت مي‌كند.
وي با تاكيد بر اينكه دروغ گفتن رحيمي محرز شده است در پاسخ به سئوالي كه به شكايت متقابل رحيمي از وي اشاره داشت، گفت: من هنوز چنين شكايتي را نديده‌ام اما از آن استقبال مي‌كنم و خوشحال مي‌شوم كه بدانم مورد شكايت ايشان چيست تا اگر ايرادي در من است آن را اصلاح كنم.
نادران با بيان اينكه موارد شكايت از رحيمي را به دليل پرهيز از آسيب رساندن به دولت و شخص رئيس‌جمهور تاكنون علني نكرده است ادامه داد: اما اگر كار به محاكم قضايي بكشند وحكمي صادر شود همه از جمله آقاي احمدي‌نژاد بايد پاسخگو باشند.
وي افزود: بنده مي‌خواهم تا قبل از آنكه كار به مراجع قضايي بكشد، آقاي احمدي‌نژاد را از اين مخمصه نجات دهم.
نادران در پاسخ به اينكه چرا اين موارد را به رئيس‌جمهور اعلام نكرده‌ايد، گفت: بنده ديدار خصوصي با ايشان نداشته‌ام و در ديدارهاي عمومي هم اين مسائل را مطرح نمي‌كنم.
به گفته وي افرادي از دولت و برخي نمايندگان واسطه شده‌اند تا نادران را به پذيرش حكميتي ميان وي و رحيمي قانع كنند. اما نادران به آنها گفته است به شرطي حكميت را مي‌پذيرد كه اولا همه به نتيجه آن پايبند باشند و دوما فردي كه حكم قرار مي‌گيرد بي‌طرف باشد.

هیچ نظری موجود نیست: