۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

دادگاه شبنم مددزاده 40 روز دیگر تشکیل می شود

شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران در ادامه ی کارشکنی های مداوم، برای چهارمین بار جهت برگزاری جلسه دادرسی شبنم مددزاده نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت تعیین وقت کرد.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر 14 آذر ماه موعدی ست که هفته ی گذشته به محمد اولیایی فرد، وکیل شبنم مددزاده ابلاغ شد که اعلام این تاریخ با اعتراض وی و موکلش روبرو شد. اما دادگاه انقلاب در پاسخ به این اعتراض اعلام کرد که برگزاری این جلسه منوط به موافقت کارشناسان وزارت اطلاعات است و از حوزه ی اختیارات آن ها خارج است.

پیش از این نیز تاریخ های 23 تیر ماه، 22 شهریور و 18 مهر جهت برگزاری جلسه محاکمه از جانب دادگاه انقلاب اعلام شده بود که هر بار بنا به دلایل واهی از جمله غفلت مدیر دفتر شعبه و کمبود مدعی العموم و نماینده دادستان از برگزاری جلسه ی دادرسی ممانعت به عمل آمد.

با اعلام تاریخ مذکور جهت برگزاری جلسه دادرسی، روزهای بازداشت موقت شبنم مددزاده به حدود 300 روز خواهد رسید.

شبنم مددزاده عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم تهران و نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت تا به امروز بیش از 8 ماه است که در بازداشت موقت به سر می برد و 3 ماه از این مدت را در سلول انفرادی به سر برده است.

اتهامات ابلاغ شده به وی محاربه و تبلیغ علیه نظام اعلام شده است که به گفته ی وکیل وی ایراد چنین اتهاماتی به موکلش فاقد ارزش حقوقی ست.

فرزاد مددزاده، برادر این فعال دانشجویی نیز که پس از بازداشت خواهرش جهت پیگیری وضعیت وی به نهاد های امنیتی مراجعه کرده بود نیز بازداشت شد و تا به امروز در بازداشت موقت به سر می برد.

هیچ نظری موجود نیست: