۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

جعفری، فرمانده کل سپاه: حفظ نظام از ادای نماز واجب‌تر است

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه گفت: معارضان مبانی نظام از ترس جرات مخالفت آشکار با مبانی نظام را ندارند چرا که از سوی مردم طرد می‌شوند و به اهداف خود نمی‌رسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اروميه، محمدعلی جعفری ظهر امروز در جمع طلاب و سپاهيان آذربايجان غربی در مصلای امام خمينی (‌ره‌) اروميه با بيان اينکه حفظ نظام جمهوری اسلامی ايران از ادای نماز واجب‌تر است، اظهار داشت: بايد بدانيم حفظ نظام جمهوری اسلامی ايران به چه معنايی است و دشمنان داخلی نظام با حمايت دشمنان خارجی چه اهدافی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: هيچ فردی جرات بيان اينکه نظام جمهوری اسلامی بايد از بين برود را ندارد و کسی به خود جرات نمی‌دهد اصل نظام جمهوری اسلامی و شکل نظام را مورد تحريم قرار دهد و از بين ببرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تمام قدرت‌های آمريکا هشت سال است که در کشورهای اطراف ايران مستقر شده‌اند تا نظام را از بين ببرند ولی حتی جرات ندارند ايران را تهديد کنند.
جعفری با بيان اينکه محتوای نظام به اصول و مبانی، مسائل نرم‌افزاری نظام است، افزود: ظلم‌ستيزی، ‌ايستادگی در برابر زورگويی دشمنان و طرفداری از حق محتوای اصلی نظام است که متاسفانه تعدادی از عناصر داخلی که در مقاطعی همراه نظام بودند به دلايل مختلف با دشمنان قسم خورده نظام همراه و هم مسير شدند تا محتوای جمهوری اسلامی را از بين ببرند.
وی گفت: اين افراد شعار ظلم‌ستيزی نظام را زير سئوال می‌برند و در شعارهای انتخاباتی و مبارزات انتخاباتی خود اين مسائل را بيان می‌کنند به طوری که در روز قدس باقی مانده و پسماندهای آنها سعی داشتند نظام را زير سئوال ببرند.
فرمانده کل سپاه پاسداران تصريح کرد: حکومت دينی و نظام با همان محتوايی که امام ترسيم کرده بود در هيچ مقطع زمانی مخالفان با هم متحد نشده بودند.
جعفری افزود: هر طيفی و گروهی از معارضان و مخالفان محتوای امروزی نظام هر کدام به يک خاطر با اين راه و مسير با اصول و مبانی نظام مخالفند اما نکته اساسی و پيچيدگی کار اينجاست که جرات مخالفت آشکار با مبانی نظام را ندارند چراکه از سوی مردم طرد می‌شوند و به اهداف خود نمی‌رسند.
وی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ايران از پديده شومی به نام نفاق استفاده می‌کنند و اعتقادات واقعی خود را بيان نمی‌کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران ‌با اشاره به اينکه در طول تاريخ سه مقطع زمانی داريم، گفت: اسلام حکومت واقعی و مبتنی به اصول اسلامی است و به خاطر در راس قرار گرفتن ولايت‌فقيه قابل مقايسه با زمان امامت امام علی (ع) و پيامبر اکرم (ص) است.
جعفری افزود: نظام جمهوری اسلامی ايران نظام مقدس الهی است که با اين همه مجاهدت و ايثار به دست آمده است اما بايد بدانيم امروز ما چه تکليفی در برابر آن داريم اگر تصور کنيم نظام برپا شده و مردم نيز پشتوانه نظام هستند و اين نظام با صلابت و جهت‌گيری اوليه خود می‌تواند به راه خود ادامه دهد و خطراتی آن را تهديد نمی‌کند اشتباه فکر کرده‌ايم.
وی با اشاره به حوادث و فتنه‌های اخير خطر بزرگی را پشت سر گذاشته‌ايم و با حضور و آگاهی مردم در صحنه و هدايت حکيمانه رهبر اين فتنه سرکوب شد ولی نمی‌توانيم بگوييم فتنه‌ها کاملا سرکوب شده و شعله‌های آتش اين فتنه خاموش شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: حفظ نظام از پيچيدگی بسيار زيادی برخوردار است و در هر منطقه‌ای از کشور حفظ نظام معنای خاصی دارد.
جعفری با اعلام اينکه استان آذربايجان غربی از امنيت بالايی برخوردار است، گفت: با توجه به تهديدات خاصی که اين استان با آنها مواجه است آذربايجان غربی مقتدر و پا برجا از نظام حمايت می‌کند.
وی اضافه کرد: عده‌ای با ايجاد تهديد امنيتی، اقتصادی و فرهنگی ندای تفرقه‌افکنانه بين اقوام و مذاهب سر داده‌اند که در صورت عدم مقابله با اين تهديدات نظام جمهوری اسلامی صدمه می‌بيند.
سردار جعفری افزود: امروز وضعيت امنيتی اين استان به مراتب بهتر از ديگر استان‌ها است و تلاش برای توسعه زيرساخت‌ها و تلاش فرهنگی در آذربايجان غربی بيشتر است.
فرمانده کل سپاه پاسداران توسعه حوزه‌های علميه را ضروری اعلام کرد و گفت: سپاه طرح‌های مختلفی به تدبير رهبر در زمينه مسائل فرهنگی،‌آسايشی و معيشتی مردم دنبال می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست: