۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

محاکمه مهدي هاشمي کليد وحدت ملي است



حميد رسايي:


رجانیوز
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت 100 نماینده از میرحسین موسوی تیری در قلب فتنه جدید با عنوان وحدت ملی بود.

حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی در بازدید از غرفه رجانیوز در نمایشگاه مطبوعات افزود: دلیل عصبانیت برخی خواص مردود نسبت به طرح شکایت 100 نماینده از عوامل اصلی اغتشاشات و در راس آنها میرحسین موسوی، شکست پروژه وحدت ملی بر اثر این شکایت بود.

وی ادامه داد: آقایان حدود 2 ماه در جلسات خصوصی به این نتیجه رسیده بودند که بر سر موضوع برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات و ظلمی که در حق نظام شد می توان با پروژه وحدت ملی سرپوش گذاشت، و همین بود که شکست این پروژه عصبانیت آنها را در پی داشته است.

رسایی همچنین درباره بازگشت احتمالی مهدی هاشمی به تهران گفت: مهمترین اقدامی که آقای هاشمی رفسنجانی برای کلید خوردن وحدت ملی واقعی می تواند انجام دهد، سپردن بستگانش به ویژه مهدی و فائزه هاشمی به دستگاه عدالت است تا قوه قضاییه اتهاماتی که به ایشان مربوط است را بررسی کند و در صورت برائت آنها همه فتنه ها ساکت خواهد شد.

وی افزود: وقتی که چند تن از نزدیکان مهدی هاشمی که در اغتشاشات نقش اصلی داشته اند بازداشت می‌شوند، بلافاصله وی به لندن می رود و 2 ماه است که هنوز بازنگشته است. خوب طبیعی است با این روند همه شک‌ها به یقین تبدیل شود.

این نماینده مجلس که یکی از 100 نماینده شکایت کننده علیه موسوی و عوامل اغتشاشات است، در انتها تصریح کرد: هر چه محاکمه مهدی هاشمی دیرتر شود علامت سوالهای مردم در ذرباره عملکرد خانواده هاشمی رفسنجانی بیشتر می شود.

هیچ نظری موجود نیست: