۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

۱۳ آبان در تهران یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر به مردم در خیابان مطهر


در حالی که اعتراضات مردمی در تهران ادامه یافته است، نیروهای امنیتی مردم را در خیابان مطهری مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار داده و تعدادی را دستگیر کرده اند.
به گزارش فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران، حوالی ساعت چهار بعداز ظهر، هزاران نفر از مردم در خیابان مطهری اقدام به راه پیمائی نمودند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شد. جوانان با سر دادن شعار مرگ بر دیکتاتور/ اوباما یا با اونا، یا با باما/ خامنه ای قاتله ولایتش باطله / احمدی خائن... و شعارهای مختلف به راهپیمائی خود ادامه دادند.
نیروهای سرکوبگر سپاه پاسداران، گارد ویژه و نیروی انتظامی به مردم یورش بردند و آنها را آماج باتون های خود قرار دادند. تعدادی از مردم از ناحیه سر و صورت دچار خونریزی شدند. تعداد زیادی از مردم دستگیر و به نقاط نامعلومی منتقل شدند.
پس از یورش مامورین ولی فقیه، مردم به صورت دسته های چند ده نفره در نقاط مختلف به صورت موضعی اقدام به تجمع و شعار دادن کرده و وقتی که مورد تهاجم نیروهای سرکوبگر قرار می گرفتند، گروه دیگر در نقطه ای دیگر اقدام به تجمع و دادن شعاری می کردند.
تا ساعت ۱۷:٣۰ - زمان ارسال این گزارش - اعتراضات بصورت گسترده ادامه داشته و علیرغم یورش های وحشیانه و دستگیری ها گسترده، مردم به تظاهرات ادامه می داده اند.

هیچ نظری موجود نیست: